هر کسبوکاری نیازمند تعریف دستورالعملهای خاص برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان و نیز تعامل میان همکاران است. این دستورالعملها معمولاً به طور کامل تدوین نشده یا در طول زمان بهروزرسانی نمیشوند و مهمتر آنکه حضور آنها در گردش کار روزانه سازمان برند اغلب نادیده گرفته میشود. در حالی که نباید هیچ بهانهای برای پیروینکردن از دستورالعملهای برند وجود داشته باشد. این موضوع شما را به استفاده از پلتفرم نرمافزاری مدیریت برند سوق میدهد. اگر دغدغه رشد مشتریان و توسعه سازمان برند در قالب تیمهای مختلف را داشته باشید، این نیاز بیشازپیش جدی میشود.
پلتفرم مدیریت برند یک مرکز آنلاین و متمرکز است که در آن، منابع و داراییهای دیجیتال برند نگهداری شده و با رعایت سطح دسترسی با همکاران و تیمهای مختلف به اشتراک گذاشته میشوند، الگوهای انتشار اسناد و ارتباطات برند طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرند، فرایندهای کاری و نقاط اتصال هر یک از بخشهای سازمان کسبوکار با مخاطبان و مشتریان تعریف شده و گردش کار برند محقق میشود و همچنین، مدیریت اطلاعات مربوط به تعامل با مخاطبان و مشتریان و سناریوپردازی و امتیازدهی به فعالیتهای آنان امکانپذیر میگردد.
این شما هستید که باید تعیین کنید افراد خارج از برندتان چگونه با شما تعامل کنند و نیز افرادی که در سازمان برند شما فعالیت میکنند، چگونه رفتاری داشته باشند.
صرف نظر از اینکه همکاران شما به چه نوع راهنماییهایی نیاز دارند، پلتفرم مدیریت برند این قابلیت را دارد که همه دستورالعملها را مبتنی بر فضای ابری ادغام کند و تنها منبع حقیقت برند شما باشد. دیگر ایمیلهای متعدد و تکراری وجود نخواهند داشت، خبری از تماسهای تلفنی کلافهکننده نخواهد بود و نیازی به جستجو در محتویات پاکنشده پیامرسانهای مختلف برای دسترسی به یک فایل یا استناد به یک اظهارنظر نخواهید داشت. مدیریت گردش کار برند همه فرایندهای کسبوکار را زیر یک سقف قرار میدهد و فضایی فراهم میکند تا همهچیز سازماندهی شود، دسترسیها آسان و کنترل شده و عملکردها شفاف و قابل ردیابی شوند.
با استفاده از این پلتفرم، همکاری روانتر بین تیمها ـ فارغ از اینکه در کجا قرار دارند و مشغول چه بخشی از وظایف هستند ـ محقق میشود و امکان گرفتن بازخورد توسط آنها و روشنشدن هرچهزودتر نارساییها و ناهماهنگیها به وجود میآید. این که چه کسی میتواند چیزی اضافه، ویرایش یا حذف کند و در مقابل چه کسی میتواند فقط آنها را مشاهده کند، سادهترین کاری است که در این پلتفرم انجام میشود.
با استفاده از پلتفرم مدیریت برند، میتوانید اطلاعات برند خود را در یک فضای ابری ذخیره کنید و نیز به اشتراک بگذارید: همه فایلها آنجا هستند و همهچیز در محدوده نیاز همکاران شما قابلیت دسترسی و جستجو دارد. این شیوه ذخیرهسازی و بهاشتراکگذاری، تضمین میکند که همه همکاران شما بر اساس نیاز خود به چیزهایی که برای انجام کارهای خود نیاز دارند، دسترسی داشته باشند و این بدانمعناست که بخش قابلاعتنایی از ساعات کاری شما در طول هفته میتواند بدون دردسر سپری شود.
پلتفرم مدیریت برند، این امکان را به وجود میآورد که یک استراتژی جامع برای برند تعریف و پیگیری شود. چیزی که باعث میشود مخاطبان یا مشتریان شما در تمام نقاط تماس خود با برندتان، تجربه یکنواخت و هماهنگی داشته باشند. به این فکر کنید که کمپین بازاریابی راه انداختهاید اما فرصت استفاده از تخفیف و مزایای آن را به اطلاع مشتریان قبلی نرساندهاید یا در باشگاه مشتریان شما امکانات لازم برای مدیریت بازخوردهای آن کمپین، ایجاد نشده باشد! پلتفرم مدیریت برند، کلید اجتناب از این ناسازگاریها و اجرای موفقیتآمیز استراتژی مدیریت برند است.
این پلتفرم همه افراد را در تلاشهای مربوط به توسعه برند مشارکت میدهد.
یک پلتفرم آنلاین، چندمنظوره، قابل سفارشیسازی و توسعهپذیر است که متخصصان و کسبوکارهای ایرانی را قادر میسازد تا بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت و هزینه هنگفت، برند خود را در سطح حرفهای نوسازی کنند. همچنین، با راهاندازی وبسایت و دفتر کار آنلاین، میتوانند ارتباطات خود را با مشتریان و مخاطبان مدیریت کرده و برنامههای گوناگون وفادارسازی آنان را پیادهسازی کنند. در این پلتفرم، اکوسیستم کامل برند شامل انواع ارتباط با مخاطبان و مشتریان و نیز تعاملات درونسازمانی شکل میگیرد و جنبههای مختلف چرخه رشد برند مدیریت میشود.
علاوه بر این، مشاوران، طراحان، توسعهدهندگان و تولیدکنندگان محتوا به طور مستمر در این پلتفرم برای حل چالشهای برند شما فعالیت میکنند که با پشتیبانی و مشارکت آنها، میتوانید بدون فاصلهگرفتن از مسئولیتهای روزانه و یا استخدام افراد جدید، برند خود را روز به روز توسعه دهید.
آیا برای انتخاب پلتفرم مدیریت برند گزینهای بهتر از ایرانر سراغ دارید؟ پس دست به کار شوید!