بخش مهمی از نوسازی برند به بهبود فرایندهای تکراری و تا حد ممکن، خودکارسازی آنها اختصاص دارد. هیچکس کارهای خستهکننده را دوست ندارد؛ اگرچه این باعث نمیشود که آنها به طور جادویی ناپدید شوند.
با استفاده از فناوریهای آنلاین، میتوانید مدت زمان صرفشده برای تنظیم اسناد و برنامهریزی فعالیتها را کاهش دهید. برای هر بار انتشار محتوا در محیط کار یا شبکههای اجتماعی وقت کمتری صرف کنید و در عین حال، هماهنگی برند خود را در انتشارهای مختلف حفظ کنید. از انتقال مدام فایلها و اسناد از ابزاری به ابزار دیگر، اجتناب کنید. کاغذهای یادداشت و فرمهای چاپی تکراری را حذف کنید و با پیمایش چند صفحه در تلفن همراه، همهچیز را بهروزرسانی کنید. زمان، پول و انرژی را برای توسعه وبسایت یا برنامههایی سرمایهگذاری نکنید که مدیریت خود آنها منابع زیادی مصرف میکند.
با ایجاد سریع و آسان فایلها و اتصال داراییهای دیجیتال به اطلاعات درخواستهای مشتریان و تعیین کسانی که مسئولیت رسیدگی به وظایف را برعهده دارند، به توسعه سازمان کسبوکار خود سرعت دهید. حتماً لازم نیست ابزارهای جدیدی بخرید یا مهارتهای تازهای یاد بگیرید که به ندرت دوباره از آنها بهره خواهید برد.
گاهی اوقات، با وجود تلاشهای بسیار، فرآیندها به هم میریزند، حلقههای بازخورد بیشتر از آنچه باید طول میکشند، فرایندهای تایید دستوپاگیر میشوند و پروژهها به کندی جلو میروند. اغلب علت این است که بر سر تقسیم کار و تعیین مراحل و شیوه انجام کارها ابهام وجود دارد. هنگامی که همکاران شما در فضاهای جداگانه کار میکنند و از ابزارهای مختلف استفاده میکنند، این مشکلات بیشتر میشود.
همچنین، در نبود فضای اشتراکگذاری داراییهای دیجیتال و بستر گردشکار منظم و تعریفشده، همکاران برند به طور مداوم به شما مراجعه میکنند تا راجع به دسترسیها و وظایف خود سوال بپرسند. یا شاید از نسخههای قدیمی اسناد و محتواها استفاده کنند که تا زمان بروز مشکل یا ناهماهنگی از این موضوع باخبر نشوید. یک راه واقعاً آسان برای مقابله با همه این موارد، تمرکزبخشیدن به داراییهای دیجیتال و گردشکار برند شماست. با این کار، همهچیز به طور منظم در یک مکان نگهداری شده و همه کارها بر محور آنها انجام میشود. جایی که همهچیز قابل جستجو و اشتراکگذاری است و شما هستید که تصمیم میگیرید چه کسی به چه چیزی دسترسی داشته باشد.
به این ترتیب، شما تنها دستورالعملها را تنظیم میکنید و در مواقع ضروری دخالت میکنید.
فهمیدن اینکه افراد و تیمهای مختلف دقیقاً چگونه میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، میتواند دشوار باشد؛ به ویژه اگر آنها از قبل به ابزارهای مختلفی متکی باشند.
با بهینهکردن مدیریت برند، این ارتباطات مشخص میشوند و با اشتراکگذاری متمرکز اطلاعات و دستورالعملها، روشها و فرایندها نیز واضح و شفاف میشوند. بخشی از داراییهای دیجیتال برند فقط در دسترس گروهی از همکاران قرار میگیرد و دیگران به آن دسترسی نخواهند داشت. یا ممکن است در جریان یک فرایند، فردی از تیم دیگر برای انجام یک وظیفه خاص دخالت کند و سپس از فرایند خارج شود. حتی ممکن است بخواهید به افراد خاصی خارج از سازمان کسبوکار خود دسترسی کنترلشده یا موقت بدهید تا بتوانند پروژهای را تکمیل کنند یا در انجام آن مشارکت داشته باشند.
انجام این امور، نیازمند ارتقای مدیریت برند به سطحی فراتر است. با بهبود فرایند گردش کار و دیجیتالیکردن آن، میتوانید از آشفتگی مراقبت کنید و وظایف محولشده به افراد را کنترل کنید. میتوانید به هر یک از همکاران اطلاع دهید که زمان آن رسیده به وظایف خود رسیدگی کنند و تنها تایید نهایی را به شما بسپارند.
یک پلتفرم آنلاین، چندمنظوره، قابل سفارشیسازی و توسعهپذیر است که متخصصان و کسبوکارهای ایرانی را قادر میسازد تا بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت و هزینه هنگفت، برند خود را در سطح حرفهای نوسازی کنند. همچنین، با راهاندازی وبسایت و دفتر کار آنلاین، میتوانند ارتباطات خود را با مشتریان و مخاطبان مدیریت کرده و برنامههای گوناگون وفادارسازی آنان را پیادهسازی کنند. در این پلتفرم، اکوسیستم کامل برند شامل انواع ارتباط با مخاطبان و مشتریان و نیز تعاملات درونسازمانی شکل میگیرد و جنبههای مختلف چرخه رشد برند مدیریت میشود.
علاوه بر این، مشاوران، طراحان، توسعهدهندگان و تولیدکنندگان محتوا به طور مستمر در این پلتفرم برای حل چالشهای برند شما فعالیت میکنند که با پشتیبانی و مشارکت آنها، میتوانید بدون فاصلهگرفتن از مسئولیتهای روزانه و یا استخدام افراد جدید، برند خود را روز به روز توسعه دهید.
آیا برای رشد و ارتقای برند خود به چیزی بیش از این نیاز دارید؟ پس دست به کار شوید!