ایرانر

ایرانر

مدیریت رشد برند

صفحه برند شما، جلوه کسب‌وکار شماست؛ آن را آراسته و در دسترس قرار دهید!

#صفحه_برند

کسب‌وکار شما نباید سرگردان باشد؛ برای آن یک نشانی یکتا بسازید!


ایجاد یک صفحه ساده و پویا برای کسب‌وکار، ابزار مناسبی برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد تعامل با آن است. دیگر نیاز نیست لینک‌های مختلفی برای مخاطبان خود بفرستید؛ تمام محتوای مربوط به برند شما در یک صفحه گردهم می‌آید. بدین‌ترتیب، می‌توانید به‌روزرسانی‌های مهم برندتان را در یک بستر آسان و کارآمد به اشتراک بگذارید و صدای یکنواختی از برند خود بسازید.


این صفحه نشانی یکتای شما خواهد بود و کافی است آن را در هر کجا بعد از نام خود منتشر کنید؛ چه در کارت ویزیت و چه در بخش معرفی خودتان در شبکه‌های اجتماعی. همه آنچه به شما مربوط است، در یک جا گنجانده شده؛ جایی که هر ارتباطی از آنجا آغاز می‌شود...


صفحه برند شما اولین و آخرین جایی است که مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل شما به آن سرک می‌کشند؛ چه آن‌ها که تازه از آن آگاه شده و مترصد ایجاد ارتباط بیشتر هستند و چه آن‌ها که در جستجوی جزئیات دقیق‌تر یا برخورداری از فرصت‌های بهتر به آن مراجعه می‌کنند. این صفحه ترافیک آنلاین برند شما را جذب می‌کند و مرورگران تصادفی را به مشتریانی دائمی تبدیل می‌کند.



ایجاد صفحه برند، به کمپین‌های بازاریابی شما سامان می‌بخشد؛ شک نکنید!


کمپین‌های بازاریابی اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند.



  • هدف کمپین آگاهی، معرفی برند به دایره‌ای وسیع‌تر از مخاطبان آن و در نتیجه، گسترش آگاهی از برند است.

  • کمپین تمایز برای تشخص‌بخشیدن به برند به کار می‌رود که اغلب با تأکید بر ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فرد آن طراحی می‌شود.

  • کمپین وفاداری، برای حفظ مشتریان و تشویق به تکرار خرید طراحی و اجرا می‌گردد.

  • کمپین تعامل بر ایجاد روابط بیشتر با مشتریان و تشویق آن‌ها به عمق‌بخشیدن رابطه‌شان با برند متمرکز است.

  • هدف اصلی کمپین تبدیل، به مشتری تبدیل‌کردن سرنخ‌هاست.


هنگامی که برای برند خود صفحه می‌سازید، ترافیک مخاطبان شما جهت می‌یابد، دنبال‌کنندگان شما در رسانه‌های اجتماعی رشد می‌کنند، امکان ایجاد یک برنامه وفاداری محقق می‌شود، ارائه گزینه‌های انحصاری به مشتریان وفادار امکان‌پذیر می‌شود، میزبانی رویدادها به سادگی انجام می‌گیرد، پشتیبانی از مشتریان به خوبی سروشکل پیدا می‌کند و در نهایت، میزان فروش کسب‌وکار شما افزایش می‌یابد.



بالاآوردن وردپرس دردی از کسب‌وکار شما دوا نخواهد کرد، وقت و پول خود را هدر ندهید!


امروزه صفحه‌های فرود، جایگزین صفحات متروک وب‌سایت‌هایی شده‌اند که دیگر به‌روزرسانی نمی‌شوند. کمپین‌های بازاریابی اغلب در شبکه‌های اجتماعی متولد شده و منتشر می‌شوند و برندهای باهوش اغلب فقط گام آخر جذب مشتری را به صفحه‌های خود واگذار می‌کنند.


آنچه اغلب کسب‌وکارها از یک وب‌سایت انتظار دارند، امروزه با شبکه‌های اجتماعی تا حد زیادی برآورده می‌شود. فقط کافی است میان آن‌ها پل زد و صفحه‌ای یکتا برای برند ساخت که در عین سادگی و صراحت، متقاعدکننده عمل کند.


افراد ترجیح می‌دهند که مرور کنند نه اینکه بخوانند؛ بنابراین، باید به پیام‌های برگزیده پایبند بود و از پاراگراف‌های کوتاه استقبال کرد. همچنین، اغلب در شبکه‌های اجتماعی صدای خود را به برندها می‌رسانند تا اینکه بخواهند زیر مطلبی در وب‌سایت آن‌ها نظر خود را ثبت کرده و منتظر تأیید بمانند. پس آنچه باقی می‌ماند، معرفی چشم‌نواز و تک‌صفحه‌ای برند، در اختیارگذاشتن لینک‌های شبکه‌های اجتماعی، ارایه اطلاعات تماس و البته محتوای همچنان محبوب پرسش‌های متداول است.



برند شما اغلب در تلفن همراه دیده می‌شود؛ آن را با همین فرمان توسعه دهید!


در حال حاضر، 53.3 درصد از ترافیک وب از موبایل سرچشمه می‌گیرد؛ بنابراین، صفحه برند باید روی صفحه‌های کوچک‌تر بدرخشد. به طرح‌های مناسب برای انگشت شست، زمان‌های بارگذاری سریع و محتوایی که می‌توان در حال حرکت مصرف کرد، فکر کنید.


صفحه برند شما نباید پر از تبلیغ و حواس‌پرتی‌های بی‌مورد باشد. قدرت فضای خالی را در طراحی صفحه فرود بپذیرید. رویکرد مینیمالیستی به صفحه برند، مشتریان بالقوه را متمرکز نگه می‌دارد و درک پیام‌های شما را افزایش می‌دهد. شلوغی کمتر به معنای نرخ تبدیل بیشتر است.


ساخت صفحه برند با موبایل خودتان تجربه‌ای جذاب است که امکان تست را همیشه در دسترس می‌گذارد. دیگر نیاز نیست منتظر اصلاحات طراح بمانید یا به حدس و گمان اکتفا کنید. خودتان حالت‌های مختلف را تست کنید و بهترین را انتخاب کنید؛ حتی اگر نظرتان عوض شد، در دقیقه آن را تغییر دهید. بر اساس رفتار واقعی کاربران، به اصلاح، آزمایش و پالایش صفحه برند خود ادامه دهید. تقاضاها و سلیقه مخاطبان به سرعت تغییر می‌کند. به همین دلیل، به روز ماندن با آخرین روندها در طراحی صفحه برند مهم است.



وقت خود را صرف کدنویسی یا جزئیات کم‌اهمیت نکنید؛ بر محتوا متمرکز شوید!


در طول زمان، چیزهای بیشتری به صفحه برند خود اضافه خواهید کرد. به همین دلیل، امکان افزودن بخش‌های متنوع بدون نیاز به دانش یا مهارت فنی، همواره جذاب است. به جای نوشتن کد، از الگوهای از پیش طراحی شده و عناصر آسان برای سفارشی‌سازی استفاده کنید اما اگر حوصله و دانش فنی بیشتر داشتید، همواره جا برای مانور وجود دارد.


در حالت ایده‌آل، باید بتوانید در عرض چند دقیقه محتوای جدیدی به صفحه برند اضافه کنید و شکل و شمایل آن را تغییر دهید. علاوه بر این، لازم نیست دغدغه هاست و دامین و تأمین امنیت و بهینه‌سازی وب‌سایت داشته باشید؛ صفحه برند به شما اجازه می‌دهد هر چیزی که از یک وب‌سایت کارآمد توقع دارید را بدون درگیرشدن با مشکلات و دردسرهای کوچک و بزرگ نگهداری آن، در تلفن همراه خود برآورده کنید.


قسمت هیجان‌انگیز ماجرا اینجاست که نیازی نیست نگران ثبت و نگهداری اسناد و ارتباطات خود با مشتریان باشید؛ صفحه برند هم به دفتر کار آنلاین شما متصل است و هم به پوشه کاربری مخاطبان و مشتریان برند شما!



ایرانر ...


یک پلتفرم آنلاین، چندمنظوره، قابل سفارشی‌سازی و توسعه‌پذیر است که متخصصان و کسب‌وکارهای ایرانی را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت و هزینه هنگفت، برند خود را در سطح حرفه‌ای نوسازی کنند. همچنین، با راه‌اندازی وب‌سایت و دفتر کار آنلاین، می‌توانند ارتباطات خود را با مشتریان و مخاطبان مدیریت کرده و برنامه‌های گوناگون وفادارسازی آنان را پیاده‌سازی کنند. در این پلتفرم، اکوسیستم کامل برند شامل انواع ارتباط با مخاطبان و مشتریان و نیز تعاملات درون‌سازمانی شکل می‌گیرد و جنبه‌های مختلف چرخه رشد برند مدیریت می‌شود.


علاوه بر این، مشاوران، طراحان، توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوا به طور مستمر در این پلتفرم برای حل چالش‌های برند شما فعالیت می‌کنند که با پشتیبانی و مشارکت آن‌ها، می‌توانید بدون فاصله‌گرفتن از مسئولیت‌های روزانه و یا استخدام افراد جدید، برند خود را روز به روز توسعه دهید.


آیا برای تحقق آنچه از یک وب‌سایت انتظار می‌رود، به چیزی بیش از این نیاز دارید؟ پس دست به کار شوید!

ایرانر ایرانر